Znalezienie nowych rynków dla produktów rybołówstwa poprzez działania reklamowo-promocyjne i udział w międzynarodowych targach branżowych
opublikowano: 30.12.2023
Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o. zrealizowała operację z wykorzystaniem środków unijnych z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” w ramach Priorytetu 5. Wspieranie obrotu i przetwarzania z działania 5.3 Środki dotyczące obrotu.
Tytuł operacji
Znalezienie nowych rynków dla produktów rybołówstwa poprzez działania reklamowo-promocyjne i udział w międzynarodowych targach branżowych.
Zakres operacji
W ramach działania zrealizowano polskie stoisko informacyjno-promocyjne podczas dwóch edycji międzynarodowych targów Seafood Exopo Global w Brukseli w roku 2019 i w Barcelonie w roku 2022. Przeprowadzone też zostały wszystkie elementy kampanii reklamowo-promocyjnej krajowych produktów rybołówstwa – Naturalnie Bałtyckie.
Cel operacji
Poprawa organizacji rynku produktów rybołówstwa i akwakultury.
Całkowity koszt operacji
33.895.586,39 złotych
Kwota pomocy z umowy, przyznana dla całej operacji
27.004.126,74 złotych w tym Europejski Fundusz Morski i Rybacki: 6.751.031,68 złotych
W ramach operacji Beneficjent zrealizował polskie stoisko informacyjno-promocyjne podczas dwóch edycji międzynarodowych targów Seafood Exopo Global w Brukseli w roku 2019 i w Barcelonie w roku 2022. Przeprowadził też szereg działań reklamowo-promocyjnych w ramach realizowanej kampanii krajowych produktów rybołówstwa – Naturalnie Bałtyckie.